Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 87 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Transformace sociálních služeb a vnímání dopadů transformace z pohledu klienta, pracovníků a opatrovníků
Orlíková, Michaela ; Vrzáček, Petr (vedoucí práce) ; Krejčí, Jiří (oponent)
1 Abstrakt Práce se věnuje transformaci sociálních služeb, jinými slovy, zaměřuje se na možnosti zdravotně postižených klientů při přechodu z ústavní péče k podpoře poskytované v rámci komunity. Cílem diplomové práce je hlubší pohled do organizace, která se již výše popsanou transformací zabývá a vyhodnocení zjištěných pozitiv či negativ tohoto procesu. Tato práce má ambici být zároveň pomocníkem pro ty, kteří se na transformaci chystají a mohou mít z plánovaných změn obavy, nebo s nimi naopak spojovat velká očekávání. Tento text se rovněž snaží hodnotit vliv transformace na kvalitu života hendikepovaných a míru osamostatnění i subjektivním pohledem klienta s odstupem pěti let od počátku změn, s doplněním o vnímání těchto dopadů jeho opatrovníkem a pracovníky organizace. Teoretická část textu vymezuje pojem transformace, popisuje transformaci z pohledu sociálních služeb a líčí proces změny v osmi zásadních krocích. Rovněž shrnuje fakta a čísla současného stavu, přehled strategických dokumentů transformace sociálních služeb, možnosti finanční podpory transformace, příklady dobré praxe a mapuje možnosti a důvody zahraniční spolupráce. Praktickou část tvoří výzkum zaměřující se na změny ve způsobu poskytování služeb a rozdíly v pohledu klientů, pracovníků a opatrovníků, jakož i na potencionální i faktický...
PROBAČNÍ A MEDIAČNÍ SLUŽBA V ČR SE ZAMĚŘENÍM NA OBECNĚ PROSPĚŠNÉ PRÁCE
Horecká, Erika ; Szabová, Lucia (vedoucí práce) ; Doležalová, Antonie (oponent)
Podstatou bakalářské práce je polemika na téma činnosti Probační a mediační služby České republiky, a to proto, že je považováno působení této organizace za prospěšné pro naši společnost a mnozí z nás nemají o její existenci žádné informace. Stěžejním předmětem práce je pojednání o ukládání a výkonu jednoho z alternativních trestů -- trestu obecně prospěšných prací. V první části se dílo zaměřuje na právní ukotvení Probační a mediační služby u nás a vysvětluje související pojmy, detailněji popisuje trest obecně prospěšných prací a přínos tohoto trestu pro společnost i samotné pachatele. Je zde začleněna návaznost na finanční systém státu a ekonomické porovnání s udělením nepodmíněného trestu odnětí svobody. Dále se práce zaměřuje na srovnání trestu obecně prospěšných prací u nás a ve vybraných státech Evropy. Cílem práce je prostřednictvím analýzy, osobního sběru dat a dedukce komplexní náhled na současnou situaci působení Probační a mediační služby, udělování alternativních trestů a náhled do institucí v jiných evropských zemích a jejich srovnání.
Právní otázky reklamního trhu
Zima, Jiří ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Šťastný, Tomáš (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou product placementu v české marketingové praxi ve svetle možností současné právní úpravy poskytnuté smernicí 2007/65/ES. Vyjadřuje se k alternativám právní úpravy product placementu zákazu tak, jak funguje dnes, či liberalizaci s omezujícími podmínkami.
Kvalita služeb Dopravního podniku Hlavního města Prahy a možnosti jejího zlepšování.
Novotný, Daniel ; Hůlová, Marie (vedoucí práce) ; Mervart, Michal (oponent)
Bakalářská práce se zabývá kvalitou služeb ve veřejné přepravě osob. Cílem je zhodnotit kvalitu služeb Dopravního podniku hl. m. Prahy, a. s. z hlediska zákazníků identifikací problémů s ní spojených a navrhnout její možné zlepšení vyřešením problémů. Pro splnění tohoto cíle byl použit dotazníkový výzkum mezi zákazníky podniku a dále výsledky měření provedeného samotným podnikem. Na konci práce jsou navrhovaná řešení zjištěných problémů.
Kvalita služeb rychlého občerstvení
Karlová, Lucie ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Hůlová, Marie (oponent)
Diplomová práce pojednává o kvalitě služeb rychlého občerstvení. Teoretická část se zabývá oblastí služeb a problematikou jejich kvality. Součástí teoretické části je i česká a evropská legislativní úprava v oblasti potravin. Předpisy pojednávají o minimálních požadavcích na zdravotní nezávadnost pokrmů, o správné výrobní a hygienické praxi a o systému kritických bodů (HACCP). Dále je představen vybraný poskytovatel rychlého občerstvení a jeho vymezení kritických bodů. Cílem práce bylo zjištění spokojenosti zákazníků se službami vybraného provozovatele rychlého občerstvení. Byly stanoveny určité hypotézy, které průzkum potvrdí či vyvrátí. Praktická část se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků a obsahuje vyhodnocení této analýzy.
ICT in public administration
Paluš, Matej ; Voříšek, Jiří (vedoucí práce) ; Stiegler, Petr (oponent)
Mojí bakalářskou prací chci přiblížit eGovernment v České republice s hlavní orientaci na projekt datových schránek. V první části porovnávám jednotlivé vybrané elektronické služby eGovernmentu v zemích Evropské Unie s následním zanalyzováním dosažené situace. K tomu patří i objasnění pozice České republiky v žebříčku zemí EU při naplňování elektronizace služeb. Druhá část se již aktivně věnuje situaci ohledně zavádění datových schránek v České republice. Cílem je představit tento rozsáhlý a významný projekt v oblasti elektronizace veřejné správy. Chci poukázat na právní aspekty, rizika spojená s datovými schránkami, problémy při jejich zavádění, ale zhodnotit i přínosy tohoto projektu. Poslední část je o situaci ve slovenském eGovernmentu a možných vizích do budoucna. Velmi důležitou částí však bude analyzování všech rizik, které by mohly ohrozit zavedení datových schránek na Slovensku. Chci se zaměřit na jednotlivé legislativní aspekty zákona o eGovernmentu a také na situaci po uvedení tohoto zákona v platnost.
Analýza veřejných služeb na municipální úrovni
Rousek, Pavel ; Ochrana, František (vedoucí práce) ; Pavel, Jan (oponent) ; Šelešovský, Jan (oponent) ; Nemec, Juraj (oponent)
Tato disertační práce analyzuje oblast veřejných služeb poskytovaných na munici-pální úrovni. Na tuto problematiku je nejdříve nahlíženo komplexním pohledem a dále je vytipováno šest služeb, které jsou analyzovány detailně. Touto šesticí jsou následující služby: nakládání s komunálním odpadem, pohřebnictví, péče o podobu obce (údržba veřejné zeleně), udržování místních komunikací, provoz veřejného osvětlení a čištění odpadních vod. Text této disertační práce je rozdělen do dvou celků. První kapitola popisuje teoretická východiska řešeného problému a metodiku zpracování práce. Druhá část analyzuje problém veřejných služeb z pohledu teoretických konceptů, legislativních podmínek a vlastního šetření. Dále tato aplikační část detailně analyzuje vybranou šestici veřejných služeb. Vše je završeno návrhy opatření pro oblast municipálních veřejných služeb. Cílem disertační práce je zjištění současného stavu v poskytování veřejných služeb a navržení možných změn vedoucích k poptávkovému přístupu k poskytování mu-nicipálních služeb.
Platforma Microsoft jako služba z pohledu poskytovatele
Krejča, Robert ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Cihelka, Pavel (oponent)
Bakalářská práce se zabývá pronájmem platformy společnosti Microsoft jako služby z pohledu poskytovatele. Cílem této práce je identifikace a charakteristika aktivit, které musí zájemce o poskytování platformy Microsoft jako služby realizovat, aby byl v tomto oboru úspěšný. V úvodní části práce jsou vysvětleny jednak základní pojmy týkající se poskytování IT služeb prostřednictvím sítě Internet, které je též známé pod názvem cloud computing, a dále je pak objasněno, co je to platforma Microsoft, jakým způsobem může být pronajímána, kdo může být jejím poskytovatelem a za jakých podmínek se jím může stát. Poslední část práce identifikuje základní aktivity nezbytné k tomu, aby se zájemce o poskytování platformy Microsoft jako služby mohl stát jejím poskytovatelem. Tyto aktivity jsou z důvodů přehlednosti rozděleny do více okruhů, kterými jsou aktivity spojené s vyhověním podmínkám společnosti Microsoft, aktivity spojené s vybudováním infrastruktury, aktivity spojené s poskytováním platformy a aktivity spojené se zabezpečením platformy. Autor jednotlivé aktivity následně vysvětluje a snaží se nastínit jejich úskalí.
Metodika vývoje služeb v oblasti veřejné správy
Čunek, David ; Feuerlicht, Jiří (vedoucí práce) ; Kunstová, Renáta (oponent)
Tématem této práce je aplikace ověřených principů s vývojem služeb v soukromém sektoru na oblast veřejné správy a e-Governmentu. Práce je zaměřena na interoperabilní služby, které je možné integrovat přes jednotlivé rezorty nebo do podnikových systémů v privátním sektoru. V kapitole 2 se popisují aspekty ovlivňující vývoj interoperabilních služeb ve veřejné správě použitím European Interoperability Frameworku (EIF) jako základu pro klasifikaci dimenzí interoperability. Kapitola 3 zhodnocuje současný stav služeb ve státní správě se zaměřením na informační interoperabilitu, která se vztahuje k syntaktické, strukturální a sémantické heterogenitě. Bylo zjištěno, že služby Portálu veřejné správy (PVS) trpí vysokou strukturální i syntaktickou heterogenitou a následně byly diskutovány možné cesty ke standardizaci rozhraní služeb ve státní správě. Jako možná cesta vpřed bylo navrženo vytvoření standardizované knihovny služeb. V kapitole 4 byl navržen metodologický rámec pro vývoj služeb e-Governmentu aplikací ověřených principů známých ze soukromého sektoru. Hlavní důraz je kladen na knihovnu služeb a její roli v životním cyklu vývoje služby. Etapy životního cyklu služby byly dekomponovány do dílčích fází, tak aby byly v souladu s metodikou MMDIS.
Trendy a výzkumné směry ICT služeb
Jelínek, Ivan ; Šebesta, Michal (vedoucí práce) ; Voříšek, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zabývá současným stavem ICT služeb a trendy jejich výzkumu. Cílem této práce je identifikovat základní směry tohoto výzkumu, nastíní pokrok a různé teoretické koncepce v těchto oblastech. Je založena na analýze odborné literatury, monografických publikací ale hlavně dostupných článků v renomovaných odborných časopisech získaných především ze sítě VŠE a jejich zpracování s ohledem na zaměření této práce. Samotná analýza se pak opírá o data dostupná v rámci systému ISI Web of Knowledge. Práce je rozdělena do tří hlavních tematických oblastí. První oblast podává kompaktní výklad o problematice hlavních směrů výzkumu v oblasti ICT služeb. Tato část přináší teoretické zakotvení práce. Druhá oblast řeší správnou definici vlastností ICT služeb převážně podle ITIL v3 a COBIT 4.1 a přináší do této práce pohled těchto metodik. Dále diskutuje možné problémy vznikající při řízení ICT služeb. Třetí oblast se věnuje analýze výzkumných směrů a trendů v oblasti ICT služeb. Analyzuje pracoviště, periodika, odborné konference a autory, zabývající se tímto tématem a podle toho určuje výzkumné směry a snaží se odhadnout budoucí trendy v této oblasti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 87 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.